Jakou levnou tiskarnu?

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Neděle Září 29 21:02:24 CEST 2002

> Dobrý den

I vam

> Chtěl bych si koupit hooodně levnou tiskarnu. Podle testů v chipu celkem levně
> vyšly tiskárny od Canonu, ale nevim jakou si mam koupit. Premyslel jsem o
> S200, ale ta pry pod linuxem nefunfuje. Jakou tiskarnu si mam koupit? Tisknu
> celkem malo a chtěl bych do toho investovat 2 000 - 4 000 Kč. Mozna bych mohl
> i uvaživat o HP, ale jinou firmu nechci.

Ja mam HP DJ 656c a funguje bezvadne, pokud vam ovsem nevadi maximalne 300x300
barevne a 600x600 cernobile. Ale zas na druhou stranu jsem ji nedavno nekde vi-
del asi za 1200 kc s dph. Jeji trosku drazsi verze by mela umet dvojnasobne roz-
liseni a mela by stat cca 2500 kc s dph.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>
"War is Peace, Freedom is Slavery, Ignorance is Strength"