Jakou levnou tiskarnu?

Petr Vozák petr.vozak na hnutiduha.cz
Pondělí Září 30 15:32:55 CEST 2002

Jakub Maa01 Jirků wrote:

> I vam

> Ja mam HP DJ 656c a funguje bezvadne, pokud vam ovsem nevadi maximalne
> 300x300 barevne a 600x600 cernobile. Ale zas na druhou stranu jsem ji
> nedavno nekde vi- del asi za 1200 kc s dph. Jeji trosku drazsi verze by
> mela umet dvojnasobne roz- liseni a mela by stat cca 2500 kc s dph.

Mam zkusenosti pouze s tiskarnami Canon trochu vyssi rady - S450, 500, 520.
Pod Linuxem tisknou bez problemu, vyhodou je nizka cena za jednu stranku
(ktera se da dale snizit diky relativne snadnemu doplnovani inkoustu z
ruznych plnicich sad, napriklad www.cupro.cz - to se mi u tiskaren HP
vylozene nedarilo), nevyhodou trochu vyssi porizovaci cena - asi od 5500
Kc.
Petr Vozak