optimalizace velikosti .pdf

damned konf_for_all na seznam.cz
Neděle Září 29 23:09:44 CEST 2002

dobry den,

nainstaloval jsem si ghostscript 7.03-0. instalace probehla bez
problemu (RedHat 7.2, .rpm), nicmene nektere starsi .ps soubory mi po
otevreni v 'gv' zacali hlasit nejake chyby, stranky se nezobrazily a
prestal mi fungovat tisk na me HP 690C...

??

jako kdyby to nechtelo komunikovat s ovladacem ci co, protoze tiskarna
po dlouhem premlouvani akorat 3x napsala: "Unknown device: hdpj"

... mozna by to chtelo updatovat jeste nejake knihovny, ale rpm nic
nehlasilo, takze nevim.

10 mb se mi prez modem moc posilat nechce :o), ale kazdopadne diky za
vasi pomoc

cezi