optimalizace velikosti .pdf

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Září 29 16:55:17 CEST 2002

>mam tu jedny prednasky v .pdf, maji 78 stranek a velikost souboru je
>okolo 500 kB
>
>kdyz jsem na ne aplikoval 'pdf2ps' a 'ps2pdf', byla velikost .ps
>souboru okolo 16 MB a velikost noveho .pdf souboru skoro 10 mb

Ve Vasem pripade se asi pouzily skalovane fonty, je to tak?
Kazopadne pouzijte posledni ghostscript (ktery je z utilit typu
pdf2ps volan). Zkuste mu vnutit maximalni kompresi (coz je
tusim level 9) - ale nevim, zdali takovy parametr akceptuje.

Osobne prevadim takto:

gs -dNOPAUSE -dBATCH -r600  -sDEVICE=pdfwrite \
-sOutputFile=out.pdf  in.pdf

Viz. "gs --help".

Jestli mate chut, poslete mi na soukromou adresu zdrojove pdf
a reknete, co s nim mam provest. Ja to provedu, zverejnim
vysledky a postup.

OldFrog.