mandrake a FM801

Pondělí Září 30 16:29:08 CEST 2002

Dňa 30. sep 2002 o 14:17, Jan Povolny, UTRV napísal(a):

http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2001-March/012081.html

> Nemate nekdo popis tech zmen zdrojaku? 4 repro mi v M9 proste nechodi,
> zkousel jsem v alsamixeru odmutovat vse a zadni repro tam neni.

toto ale nie je chyba mandrake; bohuzial napriek prislubu p. Kyselu sa
podpora pre zadne reproduktory do poslednej alsy asi nedostala :(

--
Linux 2.4.19-16mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586