mandrake a FM801

Jan Povolny, UTRV povolny na utrv.ujep.cz
Pondělí Září 30 14:17:12 CEST 2002

Dobry den,

presel jsem z Mandrake 8.0 (jadro 2.4.3) na Mandrake 9.0 a ma nasledujici
problemek. Mam kartu s cipem FM801 s podporou ctyr reproduktoru, v M8 jsem
byl nucen upravit zdrojaky ALSA pro tento cip, prelozit je a pak to
fungovalo a hralo to na 4 repraky, bohuzel v M9 je sice novejsi ALSA, ale
repro mi zase hraje jen predni, tudiz ta chyba jeste nebyla opravena, nebo
nevim. Starou alsu pouzit nemohu, byla prelozena s jinym jadrem, nutne zmeny
ve zdrojacich jsem nekde ztratil.

Nemate nekdo popis tech zmen zdrojaku? 4 repro mi v M9 proste nechodi,
zkousel jsem v alsamixeru odmutovat vse a zadni repro tam neni.

Diky
Jan Povolny