samba a overovani na Win 2000 server

David Ruzicka druzicka na vs.opava.cz
Pondělí Září 30 15:20:44 CEST 2002

Josef Madlik wrote:
> Dobry den.
dobry den
> Nemate nekdo zkusenost s overovanim hesel pro Sambu proti NT serveru?
>  Cilem je, abych udrzoval databazi uzivatelu pouze na NT serveru.
> Pokud by bylo mozne, tak bych chtel sdilet prostredky na linux
> serveru pouze urcite vybrane skupine uzivatelu, tak jak je definovana
>  na NT serveru. Je to vubec mozne? Nebo mohu overovat pouze
> uzivatele?

Ja pouzivam sluzbu winbind (google Vam ho jiste najde) a vse funguje jak
ma. Uzivatele se udrzuji pouze na NT serveru, overovani se provadi v
domene NT. Funguji jak uzivatele, tak i grupy. Ten Vas linuxovy server
musite  pridat do domeny (pozor trva to podle m$ feew minutes, ale
pocitejte asi pulhodku :o( ) Taky nezapomente winbind nastartovat jako
se to stalo mne a potom jsem hledal a hledal .....

Pekny den
--
David Ruzicka

VSCR - veznice Opava