Upgrade sendmailu - objevilq se .txt priloha

Boruvka qWe na scnet.cz
Úterý Duben 1 08:46:50 CEST 2003

Zdravim ve spolek,
    po upgrade sendmailu na 8-12.8 (RH8) - server slouzi pro prijem posty domena.cz
se mi "nahodne" (nevypozoroval jsem souvislost) vyskytlo u uzivatelu, ze v prichozim
emailu se jim objevi priloha subjekt.txt ktera obsahuje stejny text jako email. Stava se to,
pokud odesilatel posila pres jiny server, stejne tak pokud posilaji uzivatele mezi sebou.
Ale jak rikam "nahodne", ne vzdy. klienske programy jsou nejcasteji Outlooky.
Uzivatele nedelali na sve strane zmeny.
Co musim udelat proto, aby mi priloha.txt zmizela, proc tam vubec je? Vite nekdo?

    Dekuji Boruvka :)