XFree 4.3 a Radeon9000

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Duben 5 15:48:15 CEST 2003

Pavlovsky Jaroslav wrote:
: Nainstaloval jsem Mandrake 9.1 nejede mi XFree. S ovladačem radeon mi napíše že nemohl získat DDC informace z primárního monitoru (i když monitor podporuje DDC) a díky tomu nenašel žádné funkční rozlišení -  přepínač "DDCMode" "false" nefunguje. Ovladače od ATI nefungují pro XFree 4.3. Vesa funguje ale pouze prokládaně. Poradí mi někdo co s tím
:
	Mam Radeon 9000Pro a XFree86 4.3.0 funguji bez prolemu.
A to jak pro konfiguraci vygenerovanou instalaci RedHatu (phoebe, shrike),
tak i pro konfiguraci vyrobenou pres XFree86 -configure.

	Mate VGA monitor, nebo DVI monitor? Nebo dokonce nejake to
konvertitko DVI->VGA? Nemate treba na disku jeste nejake pozustatky
po ovladacich od ATI?

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|