Fw: Upgrade sendmailu - objevilq se .txt priloha

Boruvka qWe na scnet.cz
Úterý Duben 1 09:18:09 CEST 2003

> No sendmail asi s tym mat vela nebude. Skor by som si tipol, ze tie
> outlooky to posielaju dvojmo. Totizto ako html a zaroven aj ako text,
> preto ta priloha je textova a obsah bude asi  html, ktore program
> neukazuje v zdrojovom tvare ale user friendly.

Priloha predmet.txt se neobjevuje vzdy :(
Pred upgradem sendmailu se toto nedelo a uzivatele nic nemenili :(
V hlavickach zprav jsem nic divneho nenasel, z konfiguraku
sendmailu nejsem moudry, na strankach nic :(
Domnivam se, ze to bude na strane sendmailu, protoze to blbne od upgrade.
Zkousel jsem balicky sendmailu prepsat, ale chova se to porad stejne :(

    Napada vas neco? Dekuji Boruvka :)