Fw: Upgrade sendmailu - objevilq se .txt priloha

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Duben 1 09:33:32 CEST 2003

> Priloha predmet.txt se neobjevuje vzdy :(
> Pred upgradem sendmailu se toto nedelo a uzivatele nic nemenili :(
> V hlavickach zprav jsem nic divneho nenasel, z konfiguraku
> sendmailu nejsem moudry, na strankach nic :(
> Domnivam se, ze to bude na strane sendmailu, protoze to blbne od upgrade.
> Zkousel jsem balicky sendmailu prepsat, ale chova se to porad stejne :(

Najprv skontrolujte ako to posiela klient. A potom poslite obsah hlavicky
ktoru dostanete v majle.
Ale asi by ste sa mal presunut do sendmail na linux.cz, kde Vam poradia
lepsie.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2