Broadcom 1Gbit NIC

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Středa Duben 2 08:47:33 CEST 2003

Kovar Jan wrote:
> Dobry den.
>
> Pokousim se najit na strankach Redhat, jestli ma Redhat 7.3 podporu pro
> onboard sitovku, ktera je na desce Asus A7V8X. V datasheetu Asusu pisou, ze
> je to gigova sitovka Broadcom. HCL Redhatu Broadcom nenajde, jenze ten
> nenajde spoustu veci, ktere funguji. Takze jsem asi guma a neumim to pouzit.
> Tak prosim nekoho, kdo ma tento board nebo treba jiny s touto sitovkou,
> jestli by mi mohl sdelit zkusenosti. Jsou s tim nejake problemy nebo je to
> OK?

Mam stejnou desku a s touto sitovkou jsem dost bojoval. Nakonec jsem
zjistil, ze ta sitovka neni gigova (jak se uvadi v dokumentaci), ale jen
stovkova. Otevrete bednu a brouka najdete tesne vedle sitoveno
konektoru. Je na mem napsan typ (broadcom netXtreme 5x00 je gigova a
4400 je stovkova). Podle toho si vyberete ovladac. Obe verze mam stazene
(zdrojaky, nepouzivam rpmoidni distribuci) a mohu Vam je poslat.
Prelozite a pouzijete jako modul. Mam s nimi (v serveru mam jednu
gigovou a ve svem stroji doma mam tuhle desku se stovkovou sitovkou)
zatim dobre zkusenosti...

take zkuste lspci, nebudete muset otvirat bednu...

--
Vladimír Náprstek