Broadcom 1Gbit NIC

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Duben 5 16:15:34 CEST 2003

Vladimir Naprstek wrote:
: Kovar Jan wrote:
: > Dobry den.
: >
: > Pokousim se najit na strankach Redhat, jestli ma Redhat 7.3 podporu pro
: > onboard sitovku, ktera je na desce Asus A7V8X. V datasheetu Asusu pisou, ze
: > je to gigova sitovka Broadcom. HCL Redhatu Broadcom nenajde, jenze ten
: > nenajde spoustu veci, ktere funguji. Takze jsem asi guma a neumim to pouzit.
: > Tak prosim nekoho, kdo ma tento board nebo treba jiny s touto sitovkou,
: > jestli by mi mohl sdelit zkusenosti. Jsou s tim nejake problemy nebo je to
: > OK?
:
: Mam stejnou desku a s touto sitovkou jsem dost bojoval. Nakonec jsem
: zjistil, ze ta sitovka neni gigova (jak se uvadi v dokumentaci), ale jen
: stovkova. Otevrete bednu a brouka najdete tesne vedle sitoveno
: konektoru. Je na mem napsan typ (broadcom netXtreme 5x00 je gigova a
: 4400 je stovkova). Podle toho si vyberete ovladac. Obe verze mam stazene
: (zdrojaky, nepouzivam rpmoidni distribuci) a mohu Vam je poslat.

	To mate nejakou divnou verzi te desky. My tady mame asi 6 kusu
A7V8X, a gigabitova sitovka tam asi je - lspci vypada takto:

00:00.0 Host bridge: VIA Technologies, Inc.: Unknown device 3189
00:01.0 PCI bridge: VIA Technologies, Inc.: Unknown device b168
00:07.0 FireWire (IEEE 1394): VIA Technologies, Inc. IEEE 1394 Host Controller (rev 46)
00:08.0 RAID bus controller: Promise Technology, Inc.: Unknown device 3376 (rev
02)
00:09.0 Ethernet controller: Broadcom Corporation NetXtreme BCM5702X Gigabit Ethernet (rev 02)

Na druhou stranu zatim to mame jen ve 100Mbitovem switchi, takze fyzicky
jsem z toho vetsi prenos nez 100 Mbit/s nedostal.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|