L440GX+ + aic7896 dual-port SCSI + linux II

Jan Řežab jrezab na aoradlice.cz
Středa Duben 2 10:26:45 CEST 2003

Dobrý den.
Asi jsem natvrdlej, ale lze nainstalovat linux na server se základní
deskou L440GX+ (obsahuje integrovaný SCSI řadič Adaptec 7896 PCI
dual-port)? Zkoušel jsem distribuce (debian 3, mandrake 9.1, redhat 7.1,
7.2, 7.3, 8.0) i jsem si stáhnul ovladače ze stránky
opensource.adaptec.com a stále se mi nedaří přijít na to, kde dělám
chybu.Při bootu se nadetekuje SCSI řadič ale nenalezne se žádný disk. V
biosu jsou disky detekovany a když spustím NTesa který tam jsou
momentálně nainstalovaný tak to běží v pořádku. Takže to HW nebude.
Zkoušel jsem googlovat a nic moc jsem nenašel. (Ach ta moje
angličtina:-(. ) Jediný co jsem z toho pochopil je, že tam zkoušej
nahrávat linuxBios, ale do toho se mi moc nechce.

PROSÍM HEEELP

Díky předem.