doporucte sitovku

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Středa Duben 2 13:00:54 CEST 2003

> Dobry den, resim problem vymeny sitovych karet na mensi siti
> (12 kompu).
> Pozadavky: PCI, 100 Mbit FD, ovladace pro Linux i Windows,
> vydrz alespon 6
> let pri provozu 8 hod / den. Vyclenene finance do 900,- Kc / kus.
> Uvazoval jsem o RTL 8139, mate s nimi nejake negativni
> zkusenosti? Pripadne
> doporucte jine.
> Diky, Martin H.

Velmi dobre jsou Intel EtherExpress 10/100 nebo 3com 905c, s temi Intely se
vejdete do pozadovane ceny i 2x a dokonce je dodavan ovladac pro linux,
ktery ma stejne moznosti nastaveni jako ten pro win - tj. velmi bohate, u
3com se vejdete do ceny asi jen tak tak, v kazdem pripade obe jsou zcela
bezproblemove pod win i lin

Lukas Kocourek