doporucte sitovku

Jaroslav Kucera unclefido na mail.muni.cz
Středa Duben 2 13:45:41 CEST 2003

On Wed, 02 Apr 2003 10:53:21 +0000, Kovar Jan wrote:

> Mne byly nedavno doporuceny sitovky Edimax, je tam cip Realtek. Staly kolem
> 360 Kc uz s DPH. V Linuxu i Windows udajne bez problemu. Ale sam jsem je
> nemel zatim v ruce. Ale urcite budu mit.

Ty Edimaxy jsou za tu cenu velmi dobre. Nektere levnejsi sitovky s Realtek
8139 maji obcas problemy s autonegotiation, ale Edimaxy jsou v tomhle
smeru snad v pohode (mam zkusenosti se tremi sitovkami a vsechny jedou jak
maji).

--
Jaroslav Kucera
(xkucera4,50077,Jabber:fido na jabber.ascs.muni.cz,ICQ:133814607)

`long long long' is too long for GCC