propojeni windows <-> windows

Pavel Mikovski mikovski na centrum.cz
Středa Duben 2 17:19:11 CEST 2003

> 1 segment = visi na jednom koaxu, nebo na jednom HUB-u
> v routeru mate dve sitovky, ktere takto tvori dva segmenty (co se deje
> na jedne ta druha nevidi, pokud to na ni nema jit - trochu zjednodusene)

ok. chapu.... mam nastavenu maskaradu na pocitace na tech sitovkach (na
kazde sitovce je jen jeden), takze kdyz je paket smerovany na druhou, tak by
tam teoreticky mel jit, ne?

> bridge vsechno, co se bude dit na jedne sitovce bude delat i na te druhe
> a naopak - skoro jako by byly spojene tim kabelem. IMHO by to woknum
> melo stacit.

ok. podle toho navodu na
http://tldp.org/HOWTO/Ethernet-Bridge-netfilter-HOWTO-3.html#ss3.1 jsem se
ale daleko nedostal. pise mi chybu hned "brctl". Prikaz pry neexistuje
(zkousel jsem to jeste na jedne pokusne instalaci debiana, a tam taky
nejde). Co s tim?

 pm