KMail a pop3 na contactelu

Jirka Slaby magovec na mujbox.cz
Středa Duben 2 21:45:27 CEST 2003

Zdravim,
pouzivam KMail na pop3.mujbox.cz. (to je jeden ze mail serveru Contactelu
pro RazDva pripojeni) Problem mam jeden. Nechci pouzivat cisty pop3 a tak
sem si zjistoval jestli jim to umi treba pop3s. Podle supportu ano. Tak
jsem v KMail dal "zjistit co server podporuje" v nastaveni a on mi rekne,
ze protokol/sluzbu TSL. Reknu si "parada" vse nastavim a dam stahnout
prispevky, ale ouhej pri pripojovani mi to napise hlasku: "server tvrdi, ze
podporuje TSL ale domluva skoncila nezdarem. Odnastavte tuto volbu v menu
nastaveni a zkuste to znovu." :(

Nevite co je spatne? Co a kde nastavit abych mohl pouzivat sifrovanej prenos
z Contactelu?? Ze by to KMail nejak neumel?

diky

Jirka