propojeni windows <-> windows

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Duben 2 21:04:53 CEST 2003

Ale jdete ...
To plati, kdyz nepouzijete ip protokol, ale jen netbios, presneji netbeui
Napriklad winXP uz netbios ve starem podani opustily a implicitni protokol
je na ip

Proste je potreba dat ta PC do ruznych subnetu
protoze router samozrejme routuje jen mezi subnety ;-))

V tom puvodnim nastaveni byly winPC na ruznych fyzickych segmentech ale v
jednom subnetu,
To by opravdu mezi eth a eth2 musel byt bridge ..

radek.karaffa na ct.cz