Linux na 286

Čtvrtek Duben 3 11:52:48 CEST 2003

On Thu, Apr 03, 2003 at 11:47:26AM +0200, l.rydlo na centrum.cz wrote:
> Dobry den!
>
> Chtel bych se zeptat, jestli nekdo neznate nejakou distribuci
> Linuxu na "pocitac" 286, 2MB RAM, 250 MB HDD, grafika Trident,
> monitor 16 barev.
>
> Jsem linuxovy zacatecnik :o) a mam jeste RedHat8.0 na Celeronu.
> Chtel bych trochu "experimentovat" ale nechci si rozhasit ten
> Celeron. Hodilo by se, aby na te 286ce jel webserver (Apache...),
> databaze (MySQL) a dalo se na tom programovat v Cecku. Xka
> nepotrebuju.

Pomoci kermitu a serioveho kabelu z neho muzete udelat znakovy terminal.

Linux potrebuje alespon i386. Starsi procesory neumoznuji implemtovat
ochranu pameti nebo virtualni pamet. Jiste pokusy na toto tema byly, ale
vysledek nikdy nebyl uspokojivy (podle meho).

Cili zapomente na to - zejmena pokud si myslite, ze na tom budete
provozovat aktualni SW.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz