Linux na 286

Martin Kokeš martin.kokes na site-well-bezpomlcky.cz
Čtvrtek Duben 3 13:18:04 CEST 2003

<l.rydlo na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20030403094726Z1600200-551+18999 na mail.centrum.cz...
> Dobry den!
>
> Chtel bych se zeptat, jestli nekdo neznate nejakou distribuci
> Linuxu na "pocitac" 286, 2MB RAM, 250 MB HDD, grafika Trident,
> monitor 16 barev.
>
> Jsem linuxovy zacatecnik :o) a mam jeste RedHat8.0 na Celeronu.
> Chtel bych trochu "experimentovat" ale nechci si rozhasit ten

Pouzijte emulator.

> Celeron. Hodilo by se, aby na te 286ce jel webserver (Apache...),
> databaze (MySQL) a dalo se na tom programovat v Cecku. Xka
> nepotrebuju.

ELKS je nepouzitejny, zkuste minix nebo xenix. Na apache a MySQL zapomente,
navic nevim, jak byste si rozhasil stavajici instalaci pouzivanim apache a
MySQL?

MK