miniaturni commander (was:minidistribuce s podporou usb)

Ctibor Ott ctiborot na volny.cz
Čtvrtek Duben 3 14:36:01 CEST 2003

On St, 2003-04-02 at 10:26, Horák Daniel wrote:
> [...]
Totéž mi vrtá hlavou, rád bych na 2-3 diskety nebo cd vizitku nacpal
jádro s patchem pro čtečku Datafab, gphoto2 a commander.
Jenže MC se mi zdá složitý (ftp,otevírání gz apod.), nevíte někdo o
něčem okleštěnějším a menším, co by sloužilo jen k přehlednému
zkopírování souborů (jako vc.com v dosu - 65kB)

dík ctibor