miniaturni commander (was:minidistribuce s podporou usb)

zenis na fmph.uniba.sk zenis na fmph.uniba.sk
Čtvrtek Duben 3 13:01:56 CEST 2003

> Totéž mi vrtá hlavou, rád bych na 2-3 diskety nebo cd vizitku nacpal
> jádro s patchem pro čtečku Datafab, gphoto2 a commander.
> Jenže MC se mi zdá složitý (ftp,otevírání gz apod.), nevíte někdo o
> něčem okleštěnějším a menším, co by sloužilo jen k přehlednému
> zkopírování souborů (jako vc.com v dosu - 65kB)

S mensim commanderom neporadim, len mala idea, ako to urobit:
disketa 1: jadro
disketa 2: zazipovany ramdisk so zakladnym systemom a co sa tam zmesti
	(ak sa naformatuje na 1920 kB, mohlo by sa tam zmestit cca
	4 MB nezazipovanych veci)
disketa 3: ostatne veci bud namontovat do /usr (pomale), alebo tam mat
	zazipovany archiv, a na diskete 2 v /etc/init.d/rcS skript,
	ktory si vypyta disketu, primountuje ju, rozbali archiv do
	ramdisku, odmountuje. Takto by sa dalo pouzit viac diskiet.

Pozadovane veci by sa mohli zmestit na jednu disketu (cislo 2).
V pripade dynamicky zlinkovanych programov nezabudnut na potrebne
kniznice a nastroje.

V pripade CD:
diskety 1 a 2 sa musia spojit do jednej (moze mat 2.88 MB) a pouzit ako
eltorito_boot_image (nemam s tym ziadne skusenosti man mkisofs ponuka aj
ine moznosti)
/etc/init.d/rcS musi zistit, ktore zariadenie je vlastne cdrom a
primountovat cd (napr. do /usr). S rychlostou CD a vonym miestom by
nemal byt problem.

	Tibor Zenis

--
; Tibor Zenis               ;