Linux na 286

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Duben 3 13:03:23 CEST 2003

	Nechci dalece debatu rozvijet, jen chci podotknout, ze by mne vazne
zajimalo, co delal prvni kolega za pokusy, protoze ja jsem na p100/80MB RAM
celkem bez problemu provozoval Apache, Postgres, Samba, DNS, Print server,
SSH a hlavne k tomu vsemu Tomcat a Java 1.3.... (a k tomu jen 2x200MB disky!
- samozrejme bez vyvojoveho prostredi, ale zato s kompletnimi X-sy a KDE ci
fvwm95 - zena chtela KDE... - zaklad byl RH 8.0)- je sice pravda, ze
inicialnizace JVM pro danou aplikaci a instancovani aplikace trvalo kolem
3-5 minut, samotny beh aplikace a odezva na jednotlive requesty, mohu-li
soudit byla vsak velmi prijemna a to i oproti tomu, kdyz na podobne
konfiguraci jsme provozoval GroupWare Twig (tam request pod 20s nesel)