Linux na 286

Martin Kokeš martin.kokes na site-well-bezpomlcky.cz
Čtvrtek Duben 3 13:16:13 CEST 2003

"Borek Lupomesky" <borek na lupomesky.cz> píše v diskusním příspěvku
news:200304031255.AA397345068 na lupomesky.cz...
requeste swapoval cca pol minuty a az optom vratil stranku. 48mb bolo uz
lepsie, 64mb beha ok. s 2mb neviem ci nieco poriesis...

>    Jen tak na okraj: Ja jsem do nedavna mel Pentium 60 MHz + 16 MB RAM, na
kterem byl RH 7.3 (vanilla), ktery delal:

>    - dial-up do Internetu (pppd)
>    - routing/NAT/firewall (iptables)
>    - print server (lpd)
>    - DHCP server (ISC-dhcpd)
>    - DNS server (BIND)
>
>    Naprosto v pohode ("s prstem v nose"). Ted' jsem "upgradoval" na
Pentium 120 MHz a 64 MB RAM, ktery dela totez a jeste jsem mu pridal file
server (Samba).

Mno ono je docela rozdil mezi kopirovanim sem a tam po filesystemu,
predavanim paketu z modemu na sitovku, udrzovanim zaznamu o nekolika (i
kdyby tisicich) adresach v pameti a provozovanim apache, php, ktere neco
kompiluje a jeste SQL serveru, ktery drzi minimalni cache nad SQL tabulkami
(aby jeden dotaz netrval 2 minuty).

To jen tak na okraj. A jen tak na okraj si zkusim popichnout, proc jste na
tom nebehal taky tranparentne squid?

MK