miniaturni commander (was:minidistribuce s podporou usb)

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Čtvrtek Duben 3 20:15:33 CEST 2003

Zdravim,

> Totéž mi vrtá hlavou, rád bych na 2-3 diskety nebo cd vizitku nacpal
> jádro s patchem pro čtečku Datafab, gphoto2 a commander.
> Jenže MC se mi zdá složitý (ftp,otevírání gz apod.), nevíte někdo o
> něčem okleštěnějším a menším, co by sloužilo jen k přehlednému
> zkopírování souborů (jako vc.com v dosu - 65kB)

ja na svych flash-routerech pouzivam DECO (Demos Commander).
Cely rpm-ko ve verzi 3.8 ma 143kB.
Je nekde na sourceforge.

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz