Fwd: End of Life: Red Hat Linux 6.2, 7

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Duben 4 12:30:40 CEST 2003

> Pokud by nekdo potreboval delsi life-cycle, pak mu pomuze tento prehled:
>
> Red Hat Enterprise Linux:
> =========================
> AS (Advanced Server)     1499   2499
> ES (Enhanced Server)      349    799
> WS (Workstation)          179    299
>
> Dva sloupecky znaci vzdy "nizsi" a pak "vyssi" verzi produktu (a
> spolecne zakoupenych sluzeb). Vyse zminene produkty maji poporu 5 let
> (2.5 full, pak 0.5 bugfix+security a pak 2 roky security+mission
> critical bugfixy), viz:
>
> http://www.redhat.com/apps/support/errata/rhlas_errata_policy.html
> [...]

Ahoj,

procetl jsem info na www.redhat.com a presto mi stale
neni jasna licencni politika.

- chapu, ze tuto castku musim platit rocne, abych se
  dostal k zakladni verzi a k updatum

- ale je to licence pro JEDEN stroj, nebo pro libovolne
  mnoho ve firme, nebo pro libovolne mnoho kdekoliv ?
  (v pripade, ze jsem stejne zvykly si distribuci updatu
  na cilove stroje delat sam dle potreby)

ivo