Fwd: End of Life: Red Hat Linux 6.2, 7

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Pátek Duben 4 12:39:17 CEST 2003

On Fri, Apr 04, 2003 at 12:30:40PM +0200, Ivo Panacek wrote:
> - ale je to licence pro JEDEN stroj, nebo pro libovolne
>   mnoho ve firme, nebo pro libovolne mnoho kdekoliv ?
>   (v pripade, ze jsem stejne zvykly si distribuci updatu
>   na cilove stroje delat sam dle potreby)
Podrobnosti na www.redhat.com/licenses. V phoebe-list se
na toto tema vedla v posledni dobe vasniva debata, takze se
pokusim shrnout fakta (snad bez dezinformaci):
* Software je (az na JDK a mozna par vyjimek) redistribuovatelny
* "Koupi" RHEL ziskavate "sluzbu podpory" na jeden rok, ktera
  neni vazana na konkretni release RHEL, tj. upgrade je zdarma.
* Smlouva obsahuje ustanoveni o auditu, ktere zhruba znamena,
  ze musite mit "sluzbu podpory" koupenou pro vsechny pocitace
  ve sve firme.

Tj. bud RHEL koupite a platite jej pro kazdy pocitac, kde bezi,
nebo jej sezenete odjinud (zkompilujete z *.src.rpm, od jine
firmy,...), neplatite jej pro zadny pocitac, a nemate narok
na pristup k RHEN a distribuovanym aktualizacim.

	Mirek