Jeste jednou LPD

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pátek Duben 4 12:11:39 CEST 2003

On Wed, 2 Apr 2003 15:59:32 +0000 (UTC), pa3k na pa3k.sk (Patrik Ostrihon) wrote:

>Dňa Po, 2003-03-31 at 11:16, Jan Havlicek napísal:

>http://thelight.mine.nu:2580/freescosoft/0.2.7/download/lpdsrv.tgz
Tohle je zřejmě ten printserver z floppy routeru freesco. Ten by měl takto
fungovat. Problém nastane pokud chcete na to PC připojit víc jak jednu tiskárnu
(a já bych chtěl tři), protože to sice asi jde, ALE - ten printserver se pustí
třikrát a pokaždé čeká na jiném portu. A standartní lpd používá pouze jeden
port. Takže pokud chci živit tři tiskárny (víc paralelních portů do PC ani
nenarvu), tak bych tam musel mít tři PC :-(
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15