Jeste jednou LPD

Patrik Ostrihon pa3k na pa3k.sk
Pátek Duben 4 12:54:16 CEST 2003

Dňa Pi, 2003-04-04 at 12:11, Jiri Lisicky napísal:
> Tohle je zřejmě ten printserver z floppy routeru freesco. Ten by měl takto
> fungovat. Problém nastane pokud chcete na to PC připojit víc jak jednu tiskárnu
> (a já bych chtěl tři), protože to sice asi jde, ALE - ten printserver se pustí
> třikrát a pokaždé čeká na jiném portu. A standartní lpd používá pouze jeden
> port. Takže pokud chci živit tři tiskárny (víc paralelních portů do PC ani
> nenarvu), tak bych tam musel mít tři PC :-(

Ono existuje aj USB port :) takze limit pocet tlaciarni na jednom pc =
poctu paralenych portov nemusi platit :). Pokial ma tlaciaren len
paralelne rozhranie, tak existuje na to aj konvertor. (ale to sa potom
trosku predrazi :) ).

Co sa tyka spustania na viacerych portoch, kedze je od toho zdrojak, asi
by slo dorobit aby tam bolo aj viac tlaciarni a pocuvalo to len na
jednom porte.

--
Patrik Ostrihon
Technicky riaditel