Fwd: End of Life: Red Hat Linux 6.2, 7

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Duben 4 13:41:08 CEST 2003

On Pá, 2003-04-04 at 12:39, Miloslav Trmac wrote:
> Podrobnosti na www.redhat.com/licenses. V phoebe-list se
> na toto tema vedla v posledni dobe vasniva debata, takze se
> pokusim shrnout fakta (snad bez dezinformaci):
> * Software je (az na JDK a mozna par vyjimek) redistribuovatelny
> * "Koupi" RHEL ziskavate "sluzbu podpory" na jeden rok, ktera
>   neni vazana na konkretni release RHEL, tj. upgrade je zdarma.
> * Smlouva obsahuje ustanoveni o auditu, ktere zhruba znamena,
>   ze musite mit "sluzbu podpory" koupenou pro vsechny pocitace
>   ve sve firme.
>
> Tj. bud RHEL koupite a platite jej pro kazdy pocitac, kde bezi,
> [...]

Diky za vysvetleni.

Procetl jsem i tu licenci (verzi pro "Germany" :)
a priznam se, ze mi to porad neni uplne jasne.

Sveho casu byl (je) AS k dispozici zdarma ve forme src.rpm.
Nepatral jsem, zda byly prubezne updaty, domnivam se, ze ano.
Zda se, ze tato varianta tedy jiz k dispozici nebude.

Nerad bych totiz poustel up2date z masin, ktere
jsou poruznu na intranetech a na nichz nejedou nutne
jen standardni aplikace. Nektery SW si udatuji sam
z vlastnich RPM ...

Domnivate se, ze pri zakoupeni RHEL (1 kus) budu tento
moci nainstalovat na vice (libovolne) strojich
a soucasne ziskam RHEN pro jeden stroj?
A nasledne tedy budu mit pro tento jeden stroj
k dispozici updaty ve forme binarnich RPM
a pro ty ostatni ve forme zdrojovych RPM.
A sam se muzu rozhodnout, ktere z nich pouziju.

Tato varianta by mne osobne vyhovovala asi nejvic.

Platit za kazdy system ... to uz by bylo na povazenou.
A nechat si vse updatovat jen pres internet ... to jeste vic
(treba u stroju, kde neni prilis dobre spojeni, nebo
kde neni zadne spojeni.)

ivo