nelze pridat uzivatele - Debian woody stable

Petr's mailing list lists na seznam.cz
Pátek Duben 4 13:49:27 CEST 2003

Prava k temto souborum root ma v poradku. On skript adduser je perlovej
a tak tam s temi pravy muze byt neco v neporadku. Uz jsem byl nucen
obejit s prikazem useradd s ruco vypsanymi parametry. I tak diky.

Petr