nelze pridat uzivatele - Debian woody stable

Petr's mailing list lists na seznam.cz
Úterý Duben 8 07:37:15 CEST 2003

Myslel jsem si, ze uzivatele pridam standartni cestou (prikaz useradd v radku). Ani timto zpusobem jsem uzivatele nepridal spravne. Zkousel jsem pridat uzivatele pres linuxconf. Tam jsem sice uzivatele pridal, nicmene pri nastaveni hesla se objevila hlaska:"Segmentation fault". Co je treba preinstalovat, abych mohl uzivatele pridat. Nechci reinstalovat cely system.

Petr

On Fri, 4 Apr 2003 13:49:27 +0200