Potize s diskem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Duben 6 10:27:07 CEST 2003

Dne ne 6. duben 2003 03:30 jste napsal(a):
> Apr  6 02:50:03 xxx kernel: hdc: dma_intr: error=0x84 { DriveStatusError
> BadCRC } Apr  6 02:50:03 xxx kernel: hdc: dma_intr: status=0x51 {

Tady bych videl problém pri velkém zatížení jsou chyby v datech, nesouhlasi
CRC.

Takže bych skusil skontrolovat kabel, skusit prehodit disky na kabelu, skusit
použít co nejkratší kabel no a pokud to nepomůže tak bych skusil pro ten disk
přepnout ho do jiného módu co to udělá.

> DriveReady SeekComplete Error } Apr  6 02:50:03 xxx kernel: ide1: reset:
> success
>
> Co presne znamenaji tyto hlasky? Je chyba v chipsetu desky, na radici, v
> kernelu nebo v disku? Dela mi to na jednom stroji. Je tam radic SI CMD680
> a na nem dva identicke disky (Seagate Baracuda IV 80MB). Hlaska se objevi
> pri intenzivnejsi praci s diskem, typicky v noci pri zalohovani. Po
> "ide1: reset" se zda vse byt v pohode. Zajimave je, ze se vyskytuje jen na
> hdc, nikdy na hda.
>
> -- Honza Houstek

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |