X Free a alternativní způsob chování selection myší

Kaper kaper na email.cz
Neděle Duben 6 16:17:26 CEST 2003

   ZDravim,

Rád bych si vyjasnil jednu věc, která mě docela saje od začátku co jsem na linuxu.
   Lze někde ovlivnit způsob, jakým kopíruje myš text do bufferu pomocí
třetího tlačítka? Tak jak to je defaultně, je frustrující,  protože
se stačí toho prostředního tlačítka potom jenom dotknout a o buffer příjdete.
Navíc nelze něco označit a "přepastnout" to bufferem.

   Neexistuje nějaká volba, která by jednoduše způsobila že se buffer přepíše
pouze například při shift-middle ?
   Je to tak i u těch nejnovějších X?
   Nelze to někde nastavit před kompilací?

   Nebo je to tak i u ostatních X serverů - má cenu zkoušet mapř. metroX?

					    PK