IP telephonie

David Toman toman na spszl.cz
Neděle Duben 6 16:24:07 CEST 2003

Dne sobota 05 duben 2003 13:58 jste napsal(a):

> Hledejte gnomemeeting.

Osobne s timto programem nemam prilis dobre zkusenosti. Je pravda, ze jsem
tomu mozna nevenoval dostatecne usili ale nemohl jsem uspokojive rozjet
hlasovou komunikaci. Asi chyba kodeku, ale vubec tomu neslo rozumet. Co se
tyce videa, to fungovalo bezproblemu...

Samozrejme byl mikrofon i reproduktory funkcni.