IP telephonie

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Pondělí Duben 7 17:53:50 CEST 2003

Speakfreely jsem kdysi zkousel pod windows, ale nebyl jsem moc spokojen
s kvalitou, hlavne se mi tehdy nedarilo zprovoznit na vice pocitacich v
siti, presto, ze to dle dokumentace lze provozovat na vice portech.
Nicmene jsem narazil na PicoPhone http://www.vitez.it/picophone/index.html
a ten pouzivam k plne spokojenosti, videl jsem i na tomto webu zdrojaky,
ale ted je nemuzu najit.
Bohuzel je pouze pro win.
Michal Sobek