Potize s diskem

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Neděle Duben 6 14:58:11 CEST 2003

Vetsina vyrobcu dava ke svym diskum testovaci utilitu,
sice je to vetsinou exac pro windows, ale vytvori to
bootovaci disketu, ktera prislusny disk otestuje.
Me se tahle chyba objevila v okamziku kdy se na disku
zacali mnozit badblocky a disk je premapovaval do nahradni
oblasti. Pak to nestihl dostatecne rychle a tato chyba se
objevila. Podivej se jeste na hodnoty co vraci SMART,
mozna ti to napovi vice.
    Zdravi
    Milan Roubal

----- Original Message -----
From: <houstek na karlin.mff.cuni.cz>
To: "Linuxova konference" <linux na linux.cz>
Sent: Sunday, April 06, 2003 2:47 PM
Subject: Re: Potize s diskem

> me tohle zpusobovalo prehrivani disku.

DriveStatusError

Vylouceno. Disk je v hlinikovem ramecku se 3 vetraky a hddtemp ukazuje
35 st.C. hda je prisroubovany v krabici, hddtemp ukazuje 45 st.C a neni
problem.

Nicmene jsem dosavadni prispevky pochopil tak, ze chyba bude v disku nebo
kabelu. Kabel zkusim vymenit, nepomuze-li to, tak i disk a pak se uvidi.

-- Honza Houstek