Potize s diskem

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 7 02:03:56 CEST 2003

> Vetsina vyrobcu dava ke svym diskum testovaci utilitu, sice je to
> vetsinou exac pro windows, ale vytvori to bootovaci disketu, ktera
> prislusny disk otestuje. Me se tahle chyba objevila v okamziku kdy se na
> disku zacali mnozit badblocky a disk je premapovaval do nahradni
> oblasti. Pak to nestihl dostatecne rychle a tato chyba se objevila.
> Podivej se jeste na hodnoty co vraci SMART, mozna ti to napovi vice.

Smart vratil u hdc naprosto normalni hodnoty, dokonce bez vyjimky u vsech
ukazatelu vyssi nez u hda (ktere jsou ovsem tez vysoko nad threshold).

No, pristi vikend zkusim ten disk vymenit s jednim desktopem, kde je
stejny, zda se mi to jako nejjednodussi reseni (tedy pokud za problemy
muze disk).

-- Honza Houstek