Fwd: End of Life: Red Hat Linux 6.2, 7

Milan Kerslager milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Duben 7 10:18:33 CEST 2003


On Mon, Apr 07, 2003 at 08:56:40AM +0200, Miloslav Trmac wrote:
> On Fri, Apr 04, 2003 at 07:50:31PM +0000, Stanislav Meduna wrote:
> > On Fri, 4 Apr 2003 11:50:04 +0000 (UTC), Miloslav Trmac wrote:
> > : zavolat obchodnikum RH.
> > Urobil to uz niekto? To nie je navod na flame, zaujima ma to -
>
> Pokud si tu diskuzi pamatuji, tak se nikdo nezminil, ze by jim
> volal. Ale asi je to nejlepsi reseni, kladene otazky byly
> navzajem podobne, ale ne stejne (namitky proti auditu se neobjevily zadne).

Myslim, ze audit (jako fyzicka pritomnost nekoho z RH) by nastal pouze v
pripade, ze by meli pochybnosti o korektnim chovani zakaznika (tj.
preje si support, ale nedokaze dolozit, ze si ho korektne plati).

Rekl bych, ze budou platit stejna pravidla, jako kdyz dodam reseni na
klic, jehoz soucasti je treba Oracle. Pak prijemce reseni musi platit
Oraclu a v pripade problemu (Oracle bude mit pochybnosti) si otazky
kolem supportu vyjedna s nimi (nebo za uvedeni do poradku bude
zodpovidat dodavatelska firma).

Nepripada mi, ze je to nejake nestandardni reseni.

-- 
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
                        WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/


Další informace o konferenci Linux