Fwd: End of Life: Red Hat Linux 6.2, 7

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Duben 7 12:10:22 CEST 2003


On Po, 2003-04-07 at 10:18, Milan Kerslager wrote:
> On Mon, Apr 07, 2003 at 08:56:40AM +0200, Miloslav Trmac wrote:
> > On Fri, Apr 04, 2003 at 07:50:31PM +0000, Stanislav Meduna wrote:
> > > On Fri, 4 Apr 2003 11:50:04 +0000 (UTC), Miloslav Trmac wrote:
> > > : zavolat obchodnikum RH.
> > > Urobil to uz niekto? To nie je navod na flame, zaujima ma to -
> >
> > Pokud si tu diskuzi pamatuji, tak se nikdo nezminil, ze by jim
> > volal. Ale asi je to nejlepsi reseni, kladene otazky byly
> > navzajem podobne, ale ne stejne (namitky proti auditu se neobjevily zadne).
> 
> Myslim, ze audit (jako fyzicka pritomnost nekoho z RH) by nastal pouze v
> pripade, ze by meli pochybnosti o korektnim chovani zakaznika (tj.
> preje si support, ale nedokaze dolozit, ze si ho korektne plati).

No prave. To, co mi je vlastne nejasne je, CO to je SUPPORT!
Ja bych si pral mit po tu dobu zivotnosti upgrady baliku.
Prave to. Je to support? Asi ano.
Ale ja bych ty upgrady dopravoval na spoustu stroju,
nektere z nich taky treba na operacnich salech.
Tam se musim prevlict do zelenyho obleceni ...
Pripadne problemy si resim sam, tj. dalsi support vazne nepotrebuji.

ivo




Další informace o konferenci Linux