POSTGRESQL bezi a nemuzu na nej?!

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pondělí Duben 7 10:56:43 CEST 2003

Jaroslav Svec <so.ja na volny.cz> wrote:
-> Tak uz nevim co s tim. Postmaster mi bezi. Webmin s nim umi zachazet,
-> pridavat tabulky, uzivatele, grupy ... Ale z PHP se na nej nedostanu.
-> Dokonce ani programem pgaccess. Vzdycky to zahlasi ze to nenaslo postmaster
-> na portu 5432.
-> Prikaz netstat ho taky nevypise. Kam se mi proboha ztratil? Jak to, ze ho
-> ten Webmin vid? a ostatn? ne? Do psql normalne vlezu, ale prikazy se, zda
-> se, vubec neprovadeji i kdyz to zadny chyby nehlasi. Uzivatelu tam mam
-> nastevenych neurekom s uplnymi pristupovymi pravy. V logu neni vubec nic.

pristupuje unixovym socketom (na filesysteme). z lokalnej masiny je to
lepsie...
"Where do you want to go to die?" [Microsoft]