POSTGRESQL bezi a nemuzu na nej?!

Jaroslav Svec so.ja na volny.cz
Pondělí Duben 7 16:28:30 CEST 2003

Dík, to bylo ono. Povolil jsem TCP socket a ted to bezi OK.

Jaroslav Svec

"Petr Balas" <petr-news na balas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:b6jm55$1r8u$1 na ns.felk.cvut.cz...
Jaroslav Svec wrote:

> Tak uz nevim co s tim. Postmaster mi bezi. Webmin s nim umi zachazet,
> pridavat tabulky, uzivatele, grupy ... Ale z PHP se na nej nedostanu.
> Dokonce ani programem pgaccess. Vzdycky to zahlasi ze to nenaslo
> postmaster na portu 5432.
> Prikaz netstat ho taky nevypise. Kam se mi proboha ztratil? Jak to, ze ho
> ten Webmin vidí a ostatní ne? Do psql normalne vlezu, ale prikazy se, zda
> se, vubec neprovadeji i kdyz to zadny chyby nehlasi. Uzivatelu tam mam
> nastevenych neurekom s uplnymi pristupovymi pravy. V logu neni vubec nic.

> [...]

Povolit pristup prez TCP/IP socket - tcpip_socket = true
do /etc/postgresql/postgresql.conf

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)