skript

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Duben 7 19:50:54 CEST 2003

On Mon, Apr 07, 2003 at 07:44:40PM +0200, Michal Kubecek wrote:

> # Return values acc. to LSB for all commands but status:

Uff, nějak jsem přehlédl slovo "status", takže jsem odpověděl na přesný
doplněk vaší otázky. Takže podle LSB, konkrétně
http://www.linuxbase.org/spec/refspecs/LSB_1.3.0/gLSB/gLSB/iniscrptact.html
je to takto:

0	program is running or service is OK
1	program is dead and /var/run pid file exists
2	program is dead and /var/lock lock file exists
3	program is stopped
4	program or service status is unknown
5-99	reserved for future LSB use
100-149	reserved for distribution use