jadro 2.5.9 a reiserfs

ctiborot na volny.cz ctiborot na volny.cz
Pondělí Duben 7 19:57:09 CEST 2003

Dobrý den.
Zkoušel jsem přeložit kernel 2.5.9 v MDK9.Překlad se dokončil,
spustil jsem  make modules, potom vytvořil initrd a zkusil
nabootovat.Systém se při  nabíhání tvářil normálně,ale k mému
velkému zklamání při přemountování root  partišny (v reiserfs) do
read-write modu  celou partišnu pos.... a z žádného  systému už
nelze přimountovat (zkusil jsem Knoppix, SuSe live8).Další
partišnu  naštěstí nepoškodil, i když je taky reiserfs....divné.
Nesetkal se s tím už někdo?

Dík Ctibor

--
Ziskejte kvalitu, kterou si zaslouzite. Za minimalni mesicni
poplatek vam nabizime Antivir, Antispam nebo dalsi kapacitu pro