firewall v linuxu 2.4.19(iptables), ping, samba, apache2

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pondělí Duben 7 02:23:17 CEST 2003

Zdeněk Sejček wrote:
> Dobrý den,
>
> potřeboval bych poradit, jak nastavit filtrování všeho kromě ping(aby linux odpovídal), samby a apache2.
>
> Kernel jsem zkompiloval, iptables nainstaloval a teď už jen nakonfigurovat.
>
> Není někde na netu pár slov česky v iptables?
>
> Z.S.

Zkuste se podivat na www.shorewall.org

Pod timto nazvem (odkazem) se skryva - co jsem zatim zkousel - docela
dobre pouzitelny a pomerne siroce konfigurovatelny iptables firewall.

Autor sice dostal nejaky "job offer" od HP, takze se mu (fw) nebude
mooci venovat jiz tak intenzivne jako doposud, nicmene i stavajici verze
se zda ok.

V kazdem pripade se pro konfigurovani tohoto fw hodi znalosti ohledne
firewallingu a iptables (alespon teoreticke).

Dan