firewall v linuxu 2.4.19(iptables), ping, samba, apache2

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Pondělí Duben 7 20:18:21 CEST 2003

On Mon, 7 Apr 2003, Dan Bar wrote:

Dobry den.

Velice hezky primo na http://www.iptables.org/ konkretne
http://www.iptables.org/documentation/index.html#HOWTO

bohuzel v ceskem jazyce jen NAT HOWTO, ale i tak se tu daa leccos najit a
i v anglictine z tech ostatnich howto jiste dostanete co potrebujete.

> Zkuste se podivat na www.shorewall.org
> Pod timto nazvem (odkazem) se skryva - co jsem zatim zkousel - docela
> dobre pouzitelny a pomerne siroce konfigurovatelny iptables firewall.
> Autor sice dostal nejaky "job offer" od HP, takze se mu (fw) nebude
> mooci venovat jiz tak intenzivne jako doposud, nicmene i stavajici verze
> se zda ok.
> V kazdem pripade se pro konfigurovani tohoto fw hodi znalosti ohledne
> firewallingu a iptables (alespon teoreticke).
> Dan

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !