COMEDI

Branislav Zigmund malucke na post.cz
Pondělí Duben 7 22:30:23 CEST 2003

kedze to nemozem niako na svete rozbehat a uz zacinam byt sam na
seba poriadne nastvani, tak som zmenil nazor na vzorkovacie
naroky(trosku som prisposobil aplikaciu):uz mi staci vzorkovat
iba kazdych 0.4ms celkom som to okresal, ze :-))). Potrebujem
este stale real-time linux?

Ale ak budete skusat rozbehat RTAI_24.1.11 tak ma prosim
informujte, lebo nechcem zostat na vzdy uplne sprosty a po
dnesnych skusenostiach sa tak naozaj citim (Ak niekto viete kde
robim chybu v kompilovani toho kernelu tak ma oboznamte, lebo
zajtra v tom pokracujem :-))), ale uz iba zajtra lebo mi tu hori
terin)

brano(amater)...

--
Ziskejte kvalitu, kterou si zasluhujete. Za minimalni mesicni
poplatek vam nabizime Antivir, Antispam nebo dalsi kapacitu pro