COMEDI

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Duben 9 10:12:18 CEST 2003

Branislav Zigmund wrote:
> kedze to nemozem niako na svete rozbehat a uz zacinam byt sam na
> seba poriadne nastvani, tak som zmenil nazor na vzorkovacie
> naroky(trosku som prisposobil aplikaciu):uz mi staci vzorkovat
> iba kazdych 0.4ms celkom som to okresal, ze :-))). Potrebujem
> este stale real-time linux?

Odhledneme od toho, ze na danou aplikaci je pro PIC/hradlove pole vhodnejsi,
tak ano. 0.4 ms je mimo zarucene moznosti bezneho procesu.
Da se tomu priblizit pouzitim soft real time, pres
sched_setscheduler(,SCHED_FIFO,) a pouzitim priority ziskane pres
sched_get_priority_max(SCHED_FIFO), ale jakmile vas proces zavola
sched_yield() nebo narazi na nejakou I/O operaci zpusobujici
pozadstaveni, tak buh vi kdy budete probuzen.

> Ale ak budete skusat rozbehat RTAI_24.1.11 tak ma prosim
> informujte, lebo nechcem zostat na vzdy uplne sprosty a po
> dnesnych skusenostiach sa tak naozaj citim (Ak niekto viete kde
> robim chybu v kompilovani toho kernelu tak ma oboznamte, lebo
> zajtra v tom pokracujem :-))), ale uz iba zajtra lebo mi tu hori
> terin)

Jsem ted cvicne zkusil to prelozit a proslo to OK. Nezkousel jsem to
pustit, protoze dany stroj s RH7.3 dela dulezitejsi veci, stav
aktualizace odpovida zhruba prelomu roku a dela jsem toto:
[dobes na cj-ana dobes]$
  mkdir data/rttest/
  cd data/rttest/
  tar xzf /nfs/archiv/bordel/linux-2.4.20.tar.gz
  tar xzf /nfs/archiv/bordel/rtai-24.1.11.tgz
  patch -p0 < rtai-24.1.11/patches/patch-2.4.20-rthal5g
  cd linux-2.4.20
  make mrproper
  make menuconfig
  make dep bzImage modules

A proslo to bez problemu?

	Majkl

PS: V tom menuconfig jsem namlatil od oka toto:
CONFIG_X86=y
CONFIG_UID16=y
CONFIG_EXPERIMENTAL=y
CONFIG_MODULES=y