nelze pridat uzivatele - Debian woody stable

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Úterý Duben 8 08:17:46 CEST 2003

dobry den
mozna zcela jasne, ale v RH se mi obcas stane, ze zustanou v /etc
soubory passwd.lock, shadow.lock atd. (nebo tak nejak)
je treba je smazat a pak uz mi pridavani uzivatele funguje.
Zkuste se porozhlednout v tom adresari /etc.

Subject: Re: nelze pridat uzivatele - Debian woody stable

> Myslel jsem si, ze uzivatele pridam standartni cestou (prikaz useradd v
radku). Ani timto zpusobem jsem uzivatele nepridal spravne. Zkousel jsem
pridat uzivatele pres linuxconf. Tam jsem sice uzivatele pridal, nicmene pri
nastaveni hesla se objevila hlaska:"Segmentation fault". Co je treba
preinstalovat, abych mohl uzivatele pridat. Nechci reinstalovat cely system.